Oktober November December
Januari Februari Mars April Maj

Panikpluggar
Publicerat 2011-12-12
klockan 00:53:12

Snabb uppdatering:
Vi har tentaperiod just nu, vilket innebär att alla kurser man läst under hösten har sluttenta eller uppsatsinlämning under två veckor (smart planering..?). Jag lyckades få alla mina fem inlämningar ihopklämda till en vecka så jag panikpluggar just nu. Hade min första (och förhoppningsvis sista) tenta någonsin igår och det gick verkligen uselt, var inte säker på svaret på en enda fråga.

Är riktigt less på att plugga just nu och tycker inte att något är kul längre men har tre inlämningar som ska in innan fredag så det är väl bara att köra på sista dagarna nu. Uähh!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback