Oktober November December
Januari Februari Mars April Maj

Bra helg
Publicerat 2011-12-05
klockan 21:30:09

Har haft en toppenhelg! I fredags hade ESN (de som organiserat alla resor och sånt) anordnat en avslutningsfest på hemlig ort. Efter ca en timmes bussresa hamnade vi på enorm nattklubb med en boxningsring i mitten där en boxningsturnering var i full gång. Minns inte om jag nämnt det tidigare men ofta har nattklubbarna här något slags konstigt tema. Kul hade vi iallafall.

I lördags tog jag mig ut till IKEA för att köpa lite svensk julmat. Måste säga att jag tycker att deras utbud var lite klent jämfört med hur stort dom skyltade det svenska julbordet. Men det blev lite pepparkakor, choklad, alkoholfri glögg, prinsesstårta (!) och sånt iallafall. Hade hoppats på julmust och lussebullar men får väl vänta några veckor till på det..

I lördags kväll firade vi Nickis 25-årsdag på en pub/klubb inne i stan. Vi var väl ett tjugotal personer som först överaskade Nicki med lite sång och presenter här i vår lägenhet och som sedan åkte in stan tillsammans. Mycket roligt.

Igår var en supertrött dag som spenderades med tv-serier och adventsfika med Lisa som kommer från Tyskland, och som har bott i Sverige under ett år och nu pratar svenska.

I veckan blir det galet mycket plugg med en deadline imorgon, portföljinlämning på fredag, tenta på lördag och ytterligare tre inlämningar under nästa vecka. Kul jul.


Kommentarer
Anonym -
2011-12-08 | 19:01:15

Låter som en skoj helg! synd att du inte fick tag i ngn julmust, men håll ut i någon vecka till! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback