Oktober November December
Januari Februari Mars April Maj

Mest plugg men också lite kul
Publicerat 2012-02-08
klockan 00:05:02

Bara tisdag idag och jag har redan haft tre 'deadlines' den här veckan. Med andra ord har de senaste dagarna mest ägnats åt att plugga. Men jag har hunnit ha lite roligt också. Den senaste veckan har vi till exempel haft pannkaksmiddag, shoppat i ett av Europas största shoppingcentrum som faktiskt inte var så stort som de får det att låta, och det enda jag lyckades komma hem med var en vit T-shirt från Penneys för 4€, haft tjejmiddag på Friday's med galet mycket mat och en knäpp servitör som hette Carlos och kom från Brasilien och haft klassfest i en lägenhet på typ 15 kvadrat.

Resten av veckan blir förhoppningsvis lite lugnare och jag hoppas på att få sova mer än fyra timmar i natt. Så nu ska jag stänga av, god natt!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback