Oktober November December
Januari Februari Mars April Maj

Mmm...
Publicerat 2012-02-10
klockan 00:45:59

Igår bestämde vi (alltså det gänget av utbytesstudenter som jag brukar hänga med..) att vi skulle mötas en stund i studentbaren direkt efter skolan. Trött och hungring på vägen dit stannade jag till i bibliotekets kafeteria för att köpa något att tugga på och ser plötsligt att de har börjat sälja Marabou mjölkchoklad! Snacka om lycka, haha :)

Efter lite häng i studentbaren gick jag, Judith, Emilie, Tyson och Eric hem till mig och lagade middag. Första gången den här terminen och det var gott och trevligt. 

Idag har det inte hänt så mycket, har mest varit i skolan. Imorgon blir det en heldag i skolan med utgång på kvällen. Temat den här gången är graffiti, så vi får se vad det innebär. Det kanske kommer bilder sen om jag kommer ihåg att ta med kameran.. 


Finns nog tyvärr en risk att jag kommer bli en av deras storkunder nu.. Det kanske är tur att affären precis utanför campus har stängt för nu finns det iallafall ingen i närheten som säljer Coca Cola (på campus säljer de bara Pepsi..).


Kommentarer
Jojo -
2012-02-10 | 19:12:43

Lycka! Men inte många dagar till du är hemma och kan bunkra upp med lösgodis och annat gott :)


Malle -
2012-02-10 | 21:10:16

Syster: Jo det är klart, synd att jag flyger med endast handbagage bara. Får tjocka till ordentligt när jag är hemma istället :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback