Oktober November December
Januari Februari Mars April Maj

Uppdatering
Publicerat 2012-03-06
klockan 00:05:27
Har visst glömt bort att uppdatera här på ett tag. Det har väl egentligen inte hänt jättemycket sen senast, mest plugg och sånt. Nu har jag iallafall vårlov i två veckor och jag har inga speciella planer för det förutom att ta det lugnt och plugga lite.

För några veckor sedan åkte vi till Malahide som är en liten by vid kusten norr om Dublin.

Österrikarna lagade wiener schnitzel till oss andra en kväll hemma hos mig. Det var gott :)

Jag, Judith och Emilie gick på UCD Fashion Show förra veckan. Coline var med och dansade och vi har missat alla andra uppträdanden tidigare så det var roligt att se.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback